Dean in Lazarus Rising

(Source: samwinchesstr)

circumcisions:

reblog if your url is your name in real life

(Source: thisblogisnotgovernmentapproved)

(Source: sammywcaps)

Track: Carry On My Wayward Lullaby
Artist: VanCon Castiel
Album:
Plays: 55,751

mallotovcocktail:

tinkiedinkie:

tinkiedinkie:

dragonflesh:

vanconcastiel:

fallingwinter78:

vanconcastiel:

My instrumental arrangement for Glockenspiel, Vibraphone, 2 Violins, and Cello.

This is beautiful…

Thank you :)

This is what needs to play out the final credits at the end of the series.

^holy shit

IM LEGIT SHAKING

listen to this in bed

theterry:

japhers:

folwer:

but its important

IM SORRY BUT IM DYING THEY LOOK LIKE A BOY BAND

Their Song List

I couldn’t help it. Phrases make the best song titles.

(Also 100% shipping Tulip with Cactus. I don’t even know why, I must.)

bikinipowerbottom:

suckonmynick:

whoevencarestbh:

The kardashians watching Beyoncé all salty cuz they have no talent.

Like why were they even there?

Their family is full of successful business women who are mothers, managers, television hosts, models, and video game producers. Just because they can’t sing or dance does not mean they don’t have talent.

(Source: vma.mtv.com)

castiel-counts-deans-freckles:

northernpansy:

supernatural is literally a show where the bad guys are mass murderers and the good guys are also mass murderers

image

Anonymous
Are you going to frosh?

nope :(

cassywinchestertheangel:

Exclusive footage of  tractor angel giving a tour of his farm after his new found fame in his 10 second grand entrance 

supernaturalapocalypse deansass deansdemonhair awkward-fallen-angel

thorodinbro:

insult clint barton and you insult me

Anonymous
hiii do you like kazem al saher?

kazeeeeeeeeeem

omg he’s perfect

(Source: kendaspntwd)

I had a dream I was married to Chris Evans and we were both celebs and he was so in love with me and he kept his arm around me all the time and kept kissing my forehead and 

it was the most beautiful dream I’ve ever had

Anonymous
chocolateanimalcrackers , itsjustjensen , and mishasminions.

chocolateanimalcrackers

nice posts and cursor

itsjustjensen

nice navi and posts c:

mishasminions

nice posts :)

NO MORE PLS